منتدى ملكات المنصة
مرحبا بك فى منتدى[ ● ● .•[منتدى ملكات المنصة]•.● ● ] ] . منتدانا الرائع يرحب بك. إن كنتى زائرة شرفينا بتسجيلك و إن كنتى عضوة فادخلى لرؤية جديد المنتدى ! .. يشرفنا انضمامك لنا

ملاحظة : هُناك الكثير جداً من الأقسام التي لاتظهر للزائرات

منتدى ملكات المنصة

[ ● ● .•[منتدى ملكات المنصة]•.● ● ] ]
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخولالتبآدل الآعلآني^^
المواضيع الأخيرة
المواضيع الأكثر نشاطاً
تعرف الأعضاء على بعض :)
اعرف شخصيك من عدد حروف اسمك؟؟
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
من 1 ل 3 ورج البيبسي في وجه العضوا للي تبيه :P
الوان العيون أسرار
الي يوصل لرقم { 10 } اربط اي عضو تبيه وارميه في البحر ههههه
صور انمي اتمنى ان تنال اعجابكم
عد من 1 الى 5 وقول خمسة اشياء موجوده جنبك ..
رحلة ملكات المنصة الى باريس
قصة قصيرة من تأليف أختى يا ريت تفيدوها برأيكو :)
أفضل 10 فاتحي مواضيع
عاشقة الزهور
 
تحياني لمن دمر حياتي
 
maimi_gurl
 
hanonti
 
flowes
 
يسو
 
نـانـا
 
شذا
 
بيان
 
يمو
 

شاطر | 
 

 كرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف   الخميس يناير 19, 2012 2:29 pm

طبعا طبعا كرسى الاعتـــرافـ دووووتـ حلووو اوووى بصراحهـ وهو للبنات فقط

نجيب فيه ضحيتنــا من شعرهــا ونقعدهــا عليهـ بالعــآآفيهـ

واقعد اسألها لحد ما يغمى عليها وهوو دا المطلووبـ

وبعدين نفوقهــا ونسألهــا تانى برتـــضو

يا ســـاتر عليا صح




يعنى بـ اختصار كدهوت

يا ويلها وسواد ليلها الى هتقعد ع الكرســـى ...



ويلا نبدأ بالحاجات الحلووووهـ



ازيك ؟؟

عامله أيه دلوقت ؟

عيد ميلادك امتى وايه اخر هديه جاتلك ؟

وايه الهديه اللى جاتلك و مش ممكن تنسيها وكانت من مين ؟

كنتى مستنيه مكالمه من حد فى عيد ميلادك ومجتش ومكالمه تانيه وجات ؟؟

قائمه الاصدقاء عندك بعتى ادد تقريبا لكام حد فيها ولا بيتبعتلك اكتر ؟

اخر رسالة خاصة جاتلك وبعتيها ؟

كانت لمين ومن مين ومضمونهم ايه؟

اخر ميل اددتيه واخر ميل اددك كان مين؟

مين اكتر 3 فخورة انك عرفتيهم من المنتدى هنا وبقوا اصحابك ؟

مين اول حد اتعرفتى عليه هنا واخر حد اتعرفتى عليه؟

لو اعز اصحابك هنا ساب المنتدى والاشرف ؟

هتسيبى الاشراف انتى كمان ولا هتكملى؟

ايه اكتر موقف مضحك عدا عليكى فى المنتدى هنا

واصعب موقف حصلك ومش قادره تنسيه ؟

كان ايه شعورك لما اتعرض عليكى الاشراف ووافقتى؟

بتنسى الاساءه ولا بتشيلى جواكى ؟

طبعا عارفين انك صريحه وهتجاوبى ومش بتخافى من حد

مين اللى شايله منهم من المنتدى؟

ومين اللى مش بتستريحلهم ؟

ومين اللى نفسك تتعرفى عليهم ؟

متشائمه ولا متفائله ؟

اكتر مطرب ومطربه بتحبيه ؟

اخر فيلم عربى وانجلش شفتيهم كانوا ايه ؟


هاتى الموب جمبك ناو

يــــــــــلا

عندك كام مسج فى الانبوكس؟

كام مسج فى السينت؟

تعالى على اول مسج جاتلك

واكتبهلنا هنا وكانت من مين ؟

واول مسج بعتيها واكتبيها هنا

وكانت لمين ؟

نيجى للكونتاكتس

كام رقم مسيفاهم عندك ؟

منهم كام حد من المنتدى ؟

اخر رقم سيفتيه كان لمين ؟

رقم بقالك كتير مش بتكلميه

ونفسك تتصلى بيه هوا مين ؟

انزلى للكونتاكت رقم 23 وقوللنا هوا مين

لو عايزة تحطى الرقم اوكى

نروح للوج

اخر رقم اتصلتى بيه كان مين ؟

اخر ميسد من مين ؟

اخر حد كلمك كان مين؟

وقت المكالمات كلها اد ايه؟

اكتر وقت مكالمه اتكلمتيها كان اد ايه وكان مع مين

وكنتى انتى اللى متصله ولا العكس

اختارى 25 حد من المنتدى وقولى رأيك فيهم + نصيحة + عيب ؟؟




وخدى دووووووووولت كمــــان

1 - بتحبي اسمكـ ولا بتقول الله يجازي اللي كان السبب .. ؟

2 - احسن سؤال اتسألتيه من ساعة لما جيتي هنا كان اية ... ياريت تحديدي والا .. ؟

3 - بتكلمي نفسكـ في المرايا كتير .. ؟

4 - اية احسن حاجة في الاوضة بتاعتكـ .. ؟

5 - لو انت في برنامج من سيربح المليون واخترتي وسيلة الاتصال بصديق هتتصلي بمين .. ؟

6 - اسراركـ بتحتفظي بيها مع مين .. ؟

7 - انتصرتي على نفسكـ كام مرة " وياريت ما تقوليش موش فاكر " .. ؟

8 - عمركـ عديتي عيوبك اد اية .. ؟

9 - رتبي الكلمات دي حسب الاهمية عندكـ بس بصراحة كاملة
الصحه , المال , الأم , الخروج للترفيه , الحصول على اعلى المناصب , راحة البال , الاسراحة .. ؟

10 - انتى سلبييه ولا ايجابييه .. ؟

11 - طب سلبييه لية .. ؟

12 - وايجابييه لية .. ؟

13 - اية اكتر حاجة ممكن تشدكـ في حبيب القلــــب .. ؟

14 - بتأمني بالحظ .. ؟

15 - امتي بتحسي انكـ فاشله .. ؟

16 - اية هي مقاومات النجاح عندكـ .. ؟

17 - امتي قلبكـ بيضعف .. ؟

18 - طب وامتي بيبقي قاسي .. ؟

19 - عمركـ حسيتي بالوحدة في حياتكـ .. ؟

20 - بتحبي السياسة .. ؟

21 - الازمة الاقتصادية اثرت فيكـي .. ؟

22 - ليكـي اي ارتباطات بالبورصة .. ؟

23 - لما بتكوني زعلانه من حد اوي بس ليكـي عنده مصلحة مهمة , بتعملي ساعتها اية .. ؟

24 - انتي بطبيعتكـ بتحبي الجدال .. ؟

25 - طب امتي بتكوني مُصره علي رأيكـ .. ؟

26 - حاجة شايفاها صح في نفسكـ والناس كلها شايفاها غلط .. ؟

27 - حاجة غلط والناس كلها شايفاها صح .. ؟

28 - امتي تحسي بالغيرة .. ؟

29 - بتحبي المناصب ولا بتحبي تعيشي علي قد متطلبات حياتكـ .. ؟

30 - اية الكلمة اللي نفسكـ تقوليها دلوقتي .. ؟

31 - وقت فراغكـ ازاي بتقضيه .. ؟

32 - القرأن سند ليكي ولا انتي هجراه .. ؟

33 - معلوماتكـ الدينية اخبارها اية .. ؟

34 - امتي تحسي ان اللي قدامكـ بيحرجكـ .. ؟

35 - لو هو عنده حق انه يحرجكـ بتعملي اية .. ؟

36 - ولو ماعندوش حق انه يحرجكـ رد فعلكـ بيكون ازاي .. ؟

37 - الشئ اللي ممكن تفديه بحياتكـ ..؟

38 - طب تقبلي انكـ تتبرعي بأحدى اعضائكـ لشخص مريض وبين الحياة والموت حتي لو كان كافر .. ؟

39 - حاجة ضاعت منكـ ونفسكـ تلاقيها .. ؟

40- انتي من الناس اللي خيالهم علي قد امكانيتهم ولا خيالكـ واسع ومالهوش حدود

" ياريت توضحي لنا " .. ؟

42 - نكمل بقي بس بعد لما تقولي رأيكـ فيّ بوضوح .. ؟

43- حلمكـ اللي انتي متخيلاه انه مستحيل يتحقق .. ؟؟

44- والحلم اللي حاسه انه قريب منكـ ؟

45- حلمكـ اللي كنت فاكراه انه صعب بس اتحقق .. ؟

46- امتي بتبقي مجنونه .. ؟

47- انتي مصابه بهوس حب الفنانين او اي حاجة مماثلة .. ؟

48- امتي السر بيكون ملكـ ليكـي وبس .. ؟

49- امتي بتسمعي دقات قلبكـ .. ؟

50- عمركـ فكرتي تكتبي سيرة ذاتية لنفسكـ ؟

اة لية ولاءة لية " تبع السؤال اللي فوق " .. ؟

51- استايل لبسكـ عامل ازاي .. ؟

52- عطركـ المفضل .. ؟

53- ناويه تتجوزي امتي .. ؟

54- اية نوع كريم الشعر المفضل بالنسبالك .. ؟

55- اجدد حاجة تكنولوجيا في بيتكو اية هي .. ؟

56- طب واقدم حاجة .. ؟

57- انا زهقت بس هكمل اية رأيكـ .. ؟

58- امتي بتكوني متسربعه وحالكـ بيبقي متشقلب " فرقع لوز يعني " ..

59- اكتر اكلة انتي ممتازه في عميلها .. ؟

60- غلطكـ دائم التكرار ولا انتي علي رأي المثل " اللي بيتلسع من الشربة بينفخ في الذبادي " .. ؟

61- اية هي الكلمة اللي هتفضلي تردديها طول عمركـ لغاية لما تتوفي " ربنا طبعا يديكـي طول العمر " .. ؟

62- سؤال نفسكـ حد يسأله ليكي ..



بس كده كفايه عليكم كده عشان تعرفو انا بحبكم قد ايه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الزهور
المديرة العامة
المديرة العامة
avatar

عدد المساهمات : 229
النقاط : 7208
تاريخ التسجيل : 16/10/2011
العمر : 21
الموقع : http://game.sabaya.ae/public_profile.php?id=518978

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت يناير 21, 2012 5:07 pm

اول شي مشكووورة ع الموضوع
تاني شي لي الشرف اني اكون اول وحدة ارد ع الموضوع
رح ابدا
انا تمام الحمدلله
عيد ميلادي 15-8-1996
اخر هدية كانت ساعة حلوة كتير
الهدية يلي مش ممكن انساها هي لابتوب من بابا
كل المكالمات يلي استنيتها اجت
بعتت ادد ل 10 تقريبا
اخر ايميل اددته هو ايميل ندى
اكتر 3 فخورة اني عرفتهم دعاء وندى و.....(الكل)
اول حد تعرفت عليه هنا هو hnonti واخر حد هو rorita
لو اعز اصحابي ساب المنتدى اكيد رح اسيبه انا كمان
بالنسبة للاساءة ممكن انساها وممكن اشيلها جواتي على حسب من مين كانت الاساءة
مو شايلة من حد في المنتدى
وانا طبعي متفائلة بس مش كتير
اكتر مطرب وائل كفوري
اكتر مطربة فيروز
اخر فيلم شفته كان يانا ياخالتي
عندي 47 مسج في الان بوكس
و42 في السنت
اول مسج جاتلي هي (عيدك سعيد يا مدللة يا باقة ورد مشكلة يلي دمك عسل وباخلاقك الحلوة مكملة)
وهي من صديقتي واسمها صباح
واول مسج ارسلتها هي (حلب وطيورها وشمسها وبحورها تقولك مبارك عليك العيد يا نورها)
وكانت لصديقتي واسمها ظلال
عندي 30 رقم مافيهم ولا حد من المنتدى
اخر رقم سيفته كان لصديقتي واسمها ( عبير)
الشخص يلي بقالي كتير ما اتصلت فيه هو اخوي
رقم 23 هو لزوجة اخوي
اخر مكالمة كانت لبيت عمي
واخر ميس كول كان من خالتي
اطول مكالمة كانت ساعة مع صديقتي وانا يلي اتصلت
بنيجي لل25 عضوة بس رح اقول 12 بس وهم :
1 سيمااراا صديقة رائعة
2 maimi-gurl انسانة مخلصة
3 اميرة الشقاوة بنصحها تفكر بكلامها قبل ما تحكيه (اتمنى ما تزعل مني )
4 shahd2011 بنت رايقة وهادية
5 helda لطيفة
6 5o5ah نصيحتي تنتبه على كلامها شوي
7 hnonti مديرة مميزة
8 بساطة مصممة موهوبة
9 روماا وفية
10 ميسي2010 رااائعة بكل معنى الكلمة
11 roritta بنت بلدي Very Happy
12 mariah morisson مصممة جميلة
بحب اسمي
بتكلم كتيييير مع المراية
احلى سؤال (اجمل هدية جاتني وما بنساها)
احسن حاجة في الاوضة الالعاب Smile
واسراري بحتفظ فيها لوحدي بس
انتصرت على نفسي مرتين بس
على طول بعد عيوبي
ترتيب الكلمات (الصحة . الام . راحة البال . المنصب . المال. الخروج , الاستراحة )
انا ايجابية
اكتر شي ممكن يشدني في حبيب القلب الاخلاق
بأمن بالحظ نوعا ما
مقومات النجاح الارادة والاصرار والاجتهاد
بحس اني فاشلة لما ما بقدر احقق هدف معين
بحس بالوحدة احيانا
قلبي بيضعف اذا شفت حد مظلوم او ظلمت حد
وبيقسى مع الاشخاص يلي ظلموني
مالي ارتباطات بالبورصة
الازمة اكيد اثرت فيني
مابحب السياسة ولا الجدال
بصر على رايي لما بيكون صح
الحاجة يلي شايفاها صح هي الثقة بالنفس بس الناس بيعتبروها غرور
بحب المناصب
اكيد القران سند لي
معلوماتي الدينية منيحة
بحس ان القدامي بيجرحني لما بيكذبني او بيشك في
الصراحة مابتبرع باعضائي غير لاشخاص محددين
حلم مستحيل يتحقق اني اجتمع مع كل الاشخاص يلي بحبهم في وقت واحد
حلم قريب مني النجاح
السر بكون ملكي انا بس على طول
خيالي واسع شوي
بسمع دقات قلبي وقت بكون خايفة وفرحانة
ما فكرت اكتب سيرة ذاتية لنفسي
بتجوز وقت يلي بيصير نصيب بس اكيد مو قبل 5 او 6 سنين
عطري المفضل (دلع البنات)
حاجة ضاعت مني ونفسي الاقيها هي الهداوةوالرواق
الكلمة يلي برددها طول عمري هي (الحياة مالها امان)
غلط دائم التكرر هو ان تثقي في الشخص بعد ان يخونك

sds sds

_________________

شوفوا بلدي بلد الشمس اللي بتشرق بالحرية
شوفوا بلدي وكيف الحب بيتصدر للبشرية
من عنا غصان الزيتون وهالأرض الأطهر ما يكون
مفروشة بهداب عيون
هيدي بلادي السورية

SYRIA
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت يناير 21, 2012 8:05 pm

شكرا ليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ملكات المنصة  :: ·.¸.•°®»اقسام الملكات العامة·.¸.•°®» :: قسم حوارات ونقاشات-
انتقل الى: